divendres, 4 de juny del 2010

PRESENTACIÓ A BARCELONA DEL LLIBRE










DIJOUS, 1 DE JULIOL

LLIBRERIA LA CENTRAL.. DEL RAVAL...
Carrer Elisabets, 6 (Ciutat Vella)

BARCELONA.

HORA. 19 h 30 .
.
.

Es presenta el llibre "poems$blogs.poetes a la xarxa" amb la participació de tots els poetes que han fet possible aquest llibre.
.
Esperem la presència d'Anna Ruiz, que va fer una magnífca presentació del llibre a Vilafranca del Penedès.
.
Davant de tot el que està despertant aquest llibre, podem fer de la trobada una festa.
.
.

9 comentaris:

onatge ha dit...

Espero i desitjo que ens retrobem a Bacelona. Entre poemes amb cos i ànima, sempre és una Festa...

Una abraçada des del far.
onatge

Violant de Bru ha dit...

Seria fantàstic que ens poguésim retrobar de nou. Potser aquesta vegada podré estar més per vosaltres!!
Un petó des d'aquestes vinyes en plena floració!!
Violant

Anònim ha dit...

Sent molt no poder anar. Des de València us envie una forta abraçada. Sóc l'única que no ha tocat el llibre fisícament???

Jobove - Reus ha dit...

donant una ullada al teu blog

salutacions des de Reus

Antoni Casals i Pascual ha dit...

M'hauria atradat ser-hi perquè jo vaig viure molts anys a tocar del carrer Elisabets. En fi, espero poder ser a la següent. Una abraçada.

Júlia ha dit...

Ep, no sé si podré venir, en tot cas ja he rebut els llibres! Molt macos!

Cèlia ha dit...

Com que he d'anar a primera hora de la tarda a Barcelona creia que hi podria ser, però quan un fill fa el seus minuts de concert, ja no em queda dubte. Em quedo amb el grat record de la presentació a l'escorxador a Vilafranca i el millor desig que vagi molt bé a Barcelona. Segur que ens creuarem per l'autopista!
Una abraçada des del Camp! (des d'on hi ha el campanar més alt!)

Teresa Bosch ha dit...

Espero poder ser-hi aquesta vegada! Si no, que vagi molt bé

onatge ha dit...

Encara tinc el bon gust als llavis de la presentació ahir a Barcelona. No coneixia la llibreria, em va agradar profundament que s'haguessin canviat sants per llibres. Ja que vaig veure que antigament era una església...
Una presentació en família. Idono les gràcies a la Violant, al Santi i a la presentadora, que tots tres són com la gran Dida de tots/es nosaltres.

Una abraçada des del far.
onatge