dimarts, 25 de maig del 2010

POESIA A LES CAVES. CLOENDA


.
.
Aquest divendres es tanca el festival de "Poesia a les Caves".
Ha estat un èxit de públic i també de poemes.
Divendres passat es van aplegar més de 100 persones.
.
.
A la vegada, Cèlia Sánchez-Mústic, Montserrat Rodés
i Lluís Julià van oferir un repetori impressionant de poemes.
.
.
L'ambient del públic va ser extraordinari. Molt receptiu.
També el lloc va ajudar molt. Poemes dins de les caves.
Poemes llegits dins del temps, amb l'olor de les barriques
i el so vell de l'aire.
.
.
M'agradaria tornar-vos a veure aquesta vegada
amb una copa de cava, aquest divendres. Ok?
.
.
Us espero a tots. Espero al Tomàs, a l'Isabel, Sílvia,
Sandra, Júlia, Violant, Ricard, Carles, Joan, Rosa,
Francesc, Anna, Emma, Glòria...... David.........
i alguns més que m'oblido.
.
.
Serà a les Caves Jaume Giró i Giró.
Carrer Montaner i Oller, s/n
(darrera l'església)
Sant Sadurní d'Anoia.
.
.
Llegiran tres nous veus de la poesia catalana.
.
Gent jove i savià vella.
.
.
.
PAU GENER
ANNA GUAL
SILVIE ROTHKOVIC
.
.
Organitza: Santi Borrell
Col·labora: Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
.
.

1 comentari:

Sandra D.Roig ha dit...

Santi, creu-me que m'agradaria molt però em serà del tot impossible.
Estem preparant la presentació de CIUTATS OCASIONALS de'n Ricard Mirabete.
Us penjaré aqui també la informació, a mi també m'agradaria veure't.
Es a la Biblioteca dels Monjos.