diumenge, 4 de juliol del 2010

LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE POEMS&BLOGS A LA CENTRAL


Estimats amics poetes i poetesses, el dijous vam viure una altra experiència poètica i fraternal durant la presentació del nostre llibre conjunt "poems&blogs" a la qual hi vau assitir molts de vosaltres juntament amb els vostres i nostres coneguts que ens van voler acompanyar en un dia tan especial per a tots nosaltres.

Us volem agrair la vostra assistència un cop més i us felicitem pel recital improvisat que tots ens vau oferir. També li agraïm a l'Anna Ruiz que ens fes de nou la presentació del llibre amb aquell art i aquelles paraules que tan bé sap transmetre.

MOLTES GRÀCIES !!

Us esperem a la propera presentació que serà al poble natal de la Violant de Bru, el proper 15 de setembre. Ja us n'informarem.
Us afegim el text que per aquelles coses de la llei de Murphy no es va comentar durant la presentació de Barcelona:
el fragment dedicat a la Isabel Barriel.

"La Isabel Barriel, té una poesia molt propera a la musicalitat popular, molt panteista, la natura i l’univers s’hi barregen i hi trobem una gran força poètica en les imatges: Nevarien pètals blancs de cirerer diu mentre juga amb el vers curt i les anàfores."

Vegeu-ne el meu reportatge fotogràfic: FOTOS

Vídeos del Santi Borrell:




5 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Quin greu que em va saber no poder estar a la presentació del nostre llibre :( De totes maneres veig que va ser tot un èxit i suposo que va ser tot un honor tornar a tenir l'Anna Ruiz com a presentadora. Felicitats a tots!! Llarga vida a la poesia ;)

Cèlia ha dit...

A mi també em va saber greu, però m'il·lusiona que el llibre prengui aquesta volada! Moltes felicitats!

ricard99 ha dit...

Quin greu que em va saber no poder estar amb vosaltres. No vaig poder venir i saladar-vos. Estic molt content de com ha quedat el llibre i que hi estiguem tants i tantes poetes junts. Una abraçada!

Jesús M. Tibau ha dit...

m'hauria agradat compartir aquesta trobada, però no es pot arribar a tot arreu.
Una abraçada a tothom

Isabel Barriel ha dit...

Moltes gràcies! ara ja em sento algú...
Va ser una sessió entranyable i memorable!

Isabel Barriel