dissabte, 21 de març del 2009

PROGRAMA DEFINITIU

PROGRAMA

SESSIÓ DE MATÍ

11:00 Benvinguda a tots els participants
11:05 Presentació de l’acte a càrrec de Sílvia Amigó
11:13 Jesús M Tibau
11:21 Júlia Costa Coderch
11:29 Isabel Barriel
11:37 Jordi Llavina
11:53 Santi Borrell
12:00 Ricard Garcia
12:08 David Madueño
12:16 Carlos Danoz
12:24 Emma Piqué
12:32 David Figueras
12:40 Ramon Puig Climent
12:48 Violant de Bru
12:53 Alegria de la Huerta

SESSIÓ DE TARDA

18:00 Glòria Fandos Gràcia
18:08 Anna Hernández Turné
18:16 Joan Ubach
18:24 Josepa Ribera Vallès
18:32 Sandra Domínguez Roig
18:40 Jorge Brotons
18:48 Lluís Subirana
18:56 Francesc Puigcarbó
19:04 Teresa Bosch
19:12 Poemes de Lluís Calvo
19:17 Poemes de Xavier Farré
19:25 Poemes de Carles Vall
19:30 Blogs dels absents
20:00 Cloenda

5 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Hola Violant. Només quatre ratlles per donar-te les gràcies per tota la feina que ha suposat per a tu muntar la trobada d'ahir. Ah! he vist que ja surt la trobada al Youtube, no és molt poètic però és el que pertoca en aquests temps. Fins l'any vinent!

Isabel Barriel ha dit...

Va ser un esdeveniment carregat d'emoció.
Un plaer compartir l'espai-temps amb tots vosaltres, poetes de la terra i de la vida*, llunàtics, castellers, rurals, urbanites, bibliòfils, blogaires, teclistes de la xarxa, jardiners, espantaocells i gestors actius del vers, caçadores de poemes i lletraferits espavilats i arraulits...

Felicitats, Violant and Cia.

(*made in Júlia Costa, la bibliotecària blogantera)

Teresa Bosch ha dit...

Jo també voldria donar-te les gràcies per la iniciativa i per convidar-m'hi. Vaig descobrir molt bona poesia i vaig poder veure cares que, fins el dissabte, només eren fotografies difuses.
Tan sols em vaig quedar amb la recança de no haver-hi pogut ésser tot el dia.

Felicitats!

Sandra D.Roig ha dit...

Hola Violant i Santi:
Em sento molt orgullosa d'haver-hi participat,ara reviso els blogs, i recordo moments entranyables.
gracies de tot cor!
arreveure!

UB FOOD TRAILERS ha dit...

Us felicito i agraeixo la vostra dedicació, desitjant que tot-hom que va intervenir li hagi quedat el mateix regust que mi.

salutacions.

Joan.-