dimecres, 19 de novembre del 2008

TÍTOL DE LA TROBADA

Amb el Santi hem acordat que deixaríem que entre tots escollíssim el títol de la trobada, d'aquesta manera us la sentireu més vostra, per tant, posarem uns quants títols que hem pensat i amb les vostres votacions escollirem el que més hagi estat votat. Esperem, doncs, que entre tots trobem un títol per a aquesta gran trobada poètica.

TÍTOL GUANYADOR:

POEMS&BLOGS:

POETES A LA XARXA


POSSIBLES TÍTOLS DE LA TROBADA

VOTACIONS: 30/32 participació 94%
POETES CIBERNÈTICS
POETES A LA XARXA (3) (*)
POETES PER INTERNET
POETES A INTERNET
POETES QUE ESCRIUEN EN UN BLOG

POETES ENXARXATS (1)

POETES EN XARXA (4) (*) /VERSOS ENXARXATS (*)/XARXA DE VERSOS (*) (1)
XARXA POÈTICA (*)
BLOGS I POESIA (1)
BLOGS I POESIA, UNA REALITAT
BLOGS DE POESIA: UN FUTUR
BLOGS DE POETES PEL FUTUR
BLOGS POÈTICS, EL FUTUR
BLOGS POÈTICS, UNA REALITAT

UNA NOVA POESIA: ELS BLOGS (1)
EL FUTUR DE LA POESIA: ELS BLOGS (1)
LA NOVA POESIA: ELS BLOGS
ELS NOUS POETES: ELS BLOGGERS

POEMES I BLOGS: POETES A LA XARXA (1)

BLOGMANÍACS POÈTICS (*)
POEMS&BLOGS, PRESENT I FUTUR
POEMS&BLOGS: MARIDATGE DEL FUTUR
POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA (11) (*)

POEMS&BLOGS (1) (*)

POESIA ENXARXADA (*)
LA VEU DELS POETES BLOGANTERS
UNIVERS POÈTIC BLOGANTER
FEBRE POÈTICA BLOGANTERA
PRIMAVERA POÈTICA BLOCAIRE (*)
TROBADA DE POETES BLOCAIRES

UN TAST DE POESIA BLOGANTERA
UN TAST DE BLOGS POÈTICS

1er TAST DE BLOGS POÈTICS (*)

MARIDATGE POÈTIC: ELS BLOGS
MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS (3)

Ja podeu començar a votar a l'apartat dels comentaris o si preferiu fer-ho anònimament ens podeu enviar un mail a:
violant@violantdebru.com

Endavant amb les votacions!!!

NOTA: (Núm.) = vots a un sol títol (*) = vots a més d'un títol

37 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Gràcies per donar-nos la possibilitat de triar el títol. Inauguro l'enquesta ;)

Si tirem cap a un títol conservador però maco votaria: POETES A LA XARXA

Si innovem una mica i tenim en compte el paratge que ens acollirà: MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS

Si només es pogués escollir un... doneu un vot al MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS

UB FOOD TRAILERS ha dit...

Jo votaria per "El Futur de la poesia: Els blocs" el trobo prou representatiu.

Gàcies a tots dos pel que esteu fent per la poesia.

endavant, salut.


Joan.-

Santi Borrell ha dit...

Violant i Santi!!

voto per.... uf.....

el futur de la poesia: els blogs

tot i que hi tinc un dubte....
però bé..... també m'agrada poetes a la xarxa....... per tant.... uf... poetes a la xarxa...
no........... prefereixo....

poetes cibernètics.... no....

ho sento.... a veure.....

una nova poesia: els blogs.... sí!!

David Madueño Sentís ha dit...

I què tal si en fem servir 2 alhora? POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Ricard Garcia ha dit...

Estirant el fil del que proposen l'Alegria de la Huerta y el David Madueño, se m'acut que també en podríem dir POETES EN XARXA, o VERSOS ENXARXATS, o XARXA DE VERSOS, o...
Apa, salutacions a tothom!

Jorge Brotons ha dit...

El meu vot és per

POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Gràcies

Isabel de Yzaguirre ha dit...

Jo voto per "Blogs i Poesia". És que jo, a part de poesia,escric altres coses... i em sembla més coherent.

"Poetes a la xarxa" també em sembla prou bé... I acceptaré qualsevol dictàmen.

Una abraçada!
:)

Laura Dalmau ha dit...

Us deixo la meva votació blogaire:

POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Judit Ortiz ha dit...

voto per POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

crec que el futur de la poesia passa pels blogs i per molts altres medis també. els blogs són un gran camí, però també n'hi ha d'altres

petó i gràcies pel que feu per la poesia!

Jesús M. Tibau ha dit...

Jo també m'afegeixo a la proposta

POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

MGJuárez ha dit...

Um... no he deixat de rumiar jo. Potser es més senzill i tot. Per a mi ja es prou significatiu Poems & Blogs. Sempre dic que el llenguatje a la xarxa és molt més directe: molt significat a poques paraules -també imatges- reflexades a les nostres pantalles. És per aquesta concreció i sentit minimalista que aceptem molt ràpidament unes pàgines i d'altres hem d'investigar més, esforç que de vegades es tradueix en abandonament de la lectura.

La meva votació es pel títol més curt POEMS&BLOGS (que no està), acompanyat d'una bona imatge (logo)o il·lustració, es a dir, quelcom indentificatiu.

Però aquesta opció no hi es, per tant: POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Una forta abraçada!
Montse.

Teresa Bosch ha dit...

Hola!

Em quedo amb el Poetes a la xarxa i, si voleu, també hi afegim el nom del blog Poemsblog: poetes a la xarxa.

M'adapto, però, al que decidiu.

Una abraçada,

Teresa

Júlia ha dit...

M'agrada això de POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

M'agraden molts però com que s'ha de triar...

Endavant!

OhCapità ha dit...

mmm, ... POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Salut,

Anònim ha dit...

A mi m'agrada

POETES EN XARXA

Anònim ha dit...

Molt bon dia!
No se perque no m'ha deixat posar-te el comentari, poemes enxarxats, m'ha agradat molt, voto per aquest!,
una abraçada.

Violant de Bru ha dit...

Suposo que ja em toca pronunciar-me sobre el títol. La veritat és que se'ns feia difícil trobar-lo ja que no coincidíem en un punt comú. Primer vaig proposar POEMS&BLOGS però al Santi li semblava que li faltava més missatge amb la qual cosa va afegir POETES A LA XARXA. És curiós com sense proposar-lo al principi està resultant el més votat. A mi particularment m'agradava un títol que fes més referència al lloc on es farà la trobada com UN TAST DE BLOGS POÈTICS i MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS.
Per tant escullo aquest darrer: MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS per la seva soronitat poètica i per la referència al lloc (zona de vins) tot i que m'agradarà també el que està essent més votat ja que suposa les dues propostes del Santi i la meva juntes.

Aiguamar ha dit...

Hola Violant de bru soc l'aiguamar i trio : poens&blogs:poetes a la xarxa.

Francesc Puigcarbó ha dit...

ES COMPLICAT:

SE M'ACUT

"poetes de març"

"versos de març"

"esferificació poética"

"xarxavers"

"miratge poètic"

i m'en vaig a fer la migdiada.

salut

Francesc Puigcarbó ha dit...

m'apunto a "poetes en Xarxa"

Anònim ha dit...

El títol que mes m'agrada es POETES A LA XARXA.
Una forta abraçada

Annabel ha dit...

Una iniciativa molt interesant. Pel que vegi és només de poesia en català, veritat?

Salutacions.

Sintagma in Blue ha dit...

POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA

Anònim ha dit...

Coincideixo amb la majoria: poems&blogs: poetes a la xarxa

Gràcies i enhorabona per la iniciativa.

Òscar

Anònim ha dit...

bon dia:
acabo d'entrar al bloc, per escollir el titol.
dels que he llegit, m'han agradat:

-POESIA ENXARXADA (hi diu: POETES ENXARXATS, pero aquest no em sembla be. Poetes es massa masculi, i la poesia en aquest cas vol esser d'els dos sexes ! oi ?)
-BLOGMANIACS POETICS
-POEMS&BLOGS
-PRIMAVERA POETICA BLOCAIRE
-TAST DE BLOGS POETICS (hi diu: UN TAST DE BLOGS POETICS, i a mi em sembla que un seria massa poc, si no es diu xifra, pot seguir mes temps, mes dies, mes anys...o potser en ves d'UN hi pot dir 1er, 2ºn, 3er,..)
Veus que passa per preguntar...tots tindrem opinions diferents !!!!!!

Anònim ha dit...

m'he deixat un titol "nou" que també es podria introduir, que tal: XARXA POÈTICA ?
es una nova idea !

Anònim ha dit...

veig que hi ha molts vots per "POEMS&BLOGS: POETES A LA XARXA"
crec que també m'inclino per aquest, tot i que potser "poetes a la xarxa"
no ho sé... un vot per tots dos
quan m'he imaginat el títol de la trobada amb format cartell ...m'he imaginat
una foto d'una xarxa de pescadors...res una volada meva


una abraçada

anna

Ferran Cerdans Serra ha dit...

el meu vot és per...
POETES EN XARXA
gràcies
salut!

Lord Alorda ha dit...

POETES EN XARXA

i que els peixos
també penetrin...

Jaume C. Pons Alorda
aka
Lord Alorda

Anònim ha dit...

m'apunto al més votat, gràcies per tot.

Una abraçada

Glòria

Anònim ha dit...

Bon dia Violant,

Poetes a la xarxa em sembla el més adequat, ja que jo no tinc un blog. Caldria distingir entre blogs i pàgines web de poesia.

Lluís Calvo

Anònim ha dit...

Jo seria partidari del "Poemes i blogs: poetes a la xarxa" (entenc que es
deixi la paraula "blog" però això d'anglicitzar poemes amb el "poems",
trobo que no cal)


Salut!

Ramon Aladern ha dit...

Si segueixo el principi que mai m'he considerat un peoeta (stricto sensu), hauria de triar BLOGS I POESIA. Però atenent l'origen i la qualitat de la convocatòria, el meu vot és per a "MARIDATGE DE BLOGS POÈTICS".
Ramon

UB FOOD TRAILERS ha dit...

Abans de tot crec que deuriem deixar ben clar com s'escriu: bloc o blog, blocaire o blogaire, bloganter o bocanter? o ambdues maneres són correctes?.

Vinga! us proposo una mica més de feina a fer deures.


Joan.-

Violant de Bru ha dit...

Hola Espock, aquesta pregunta que fas també me la faig cada vegada que ho haig d'escriure i així vaig variant la seva forma. Si algú coneix quina és la manera correcta de dir-ho ho agrairem moltíssim. Crec que és un tema que s'ha tractat en altres blogs. Haurem d'informar-nos, doncs. Qui ens ajuda?

Alegria De La Huerta ha dit...

Espock i Violant, n'he vist molts de debats sobre aquest tema i mai s'arriba a una conclusió, sino que més aviat es tracta d'una posició a nivell personal. En tot cas sino hauríem de consultar a l'IEC a veure si ells s'han pronunciat en aquest tema. El títol de "Poetes a la xarxa" evita aquest problema.

Per cert, aprofitant que em torno a pronunciar voldria fer una proposta. Violant i Santi B. no sé què és el que esteu preparant per aquest recital en el que participarem, però teniu pensat poder fer una estona de debat-taula rodona per parlar sobre la nostra experiència de poesia a la xarxa? No sé, penso que ja que coincidirem tots plegats podríem aprofitar per compartir les nostres experiències ;)

Violant de Bru ha dit...

Hola Alegria de la Huerta, encara hem de preparar els detalls i penso que seria una bona idea la teva. Ja informarem del que es farà quan s'hagi concretat però per descomptat acceptem totes les vostres propostes per valorar-les.
Moltes gràcies.